support2In samenwerking met onze leveranciers bieden wij volledige technische en commerciële tweedelijns ondersteuning in zowel pre-sales als de post-sales fase. Ondanks dat de producten in ons portfolio veelal eenvoudig te implementeren zijn, zijn er afwijkende of meer complexe situaties denkbaar waar aanvullende kennis en ervaring zijn benodigd. Wij bieden onze reseller partners pre- en post-sales support via onze technische experts.

Support aanvragen worden altijd geregistreerd in het NewChannel Support Desk ticket systeem. Een van onze engineers neemt uw aanvraag in behandeling en informeert u over de voortgang en de oplossing.

supportEr zijn twee manieren om een aanvraag in te dienen voor technische ondersteuning:

1) Stuur een e-mail bericht met uw vraag en/of probleemstelling aan support@newchannel.nl. Uw aanvraag wordt automatisch opgenomen in ons supportsysteem.

2) Alleen voor directe, urgente vragen kunt u telefonisch contact opnemen met 079-3030144. Wij nemen u aanvraag aan en ondernemen de noodzakelijk actie. U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw support aanvraag.